PRIMA TABARA DE PICTURA

Salut, intr-o buna zi am hotarat impreuna cu sotia mea  sa organizam o tabara de pictura cu copii. Ne-am gandit ca ar fi o experienta frumoasa si un mod placut de a petrece cu "copiii nostri". Am dat zvon la atelier si pe facebook sa vedem cati copii se aduna. S-au adunat 14 copii si am fost foarte bucurosi ( multumim celor care au avut incredere in noi)! Dupa, am inceput sa-mi fac probleme, sa ma gandesc in fel si chip, cum va iesi...., sa nu apara probleme etc..... emotii de incepator! )) . Am fost foarte atenti, am ales pensiunea Dalia, cea mai frumoasa cred eu din zona Lepsa, cu proprietari  foarte omenosi care, printre altele, mi-au tinut de urat prin bucatarie. Aveam masina de spalat vase... un lucru foarte bun intr-o tabara:))) .

Am incercat sa comand mancarea din statiune dar nu am fost multumit de gust si aspect... asa ca m-am apucat de gatit pentru toti. A fost greu in primele 2 zile,  m-am obisnuit si m-am organizat mai bine in zilele urmatoare. Cand spun gatit inseamna mic dejun consistent, pranz compus din supa sau ciorba, felul 2 cu garnitura de salata si desert gen placinta cu branza. A fot asa cum am visat.... toti copiii s-au simtit bine, au fost fericiti, au mancat, s-au jucat, au avut la dispozitie 5000 mp de curte. Au pictat foarte frumos si cred ca a fost si pentru ei o experienta grozava. Cand ne-am gandit la tabara, am vrut sa fie cea mai frumoasa, sa fie de neuitat, si asa fost !

Am doua regrete:1 - nu am apucat sa pictez mai mult cu ei;
                            2- nu am avut foc de tabara..., dar am mers in toate drumetiile, si le-am facut pop-corn in fiecare seara !)))  Am jucat ratele si vanatorii si badminton !

Practic ma trezeam primul ))) si ma culcam ultimul....era obositor dar frumos!

Multumesc parintilor ca au avut incredere in noi si copiilor ca sunt draguti. Multumesc profesorilor Roxana Scutaru si Fabiana Dima, au foarte implicate si au pus suflet  in toate activitatile !

Avem si cateva fotografii:
Solo prima activitate dupa instalare


Primele schite


Panzele pregatite

Lectia de cromatica

Alexei prima pictura in ulei

Explicatii individuale

La gratar

Secretul din odaie -grafica

Dimineti in Lepsa

Pe furtuna pictam pe terasa

Aproape de final

Iulia

Demonstratie de pictura

La rezatia Cheile Tisitei

Pe un pod construit de nazisti

In drumetie




Ultima zi

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESEN IN CREION

LUMEA SUBACVATICA

DESEN IN CARBUNE -Incepatori