CURS BRICOLAJ II

Cursul de bricolaj continua cu o sedinta in care am invatat sa pictam pe sticla, mai intai am ales o imagine ( o reproducere dupa Gustav Klimt) si am transpus-o pe o foaie de calc , am intors foia, am pus desenul deasupra .Desenul pe sticla l-am facut in penita cu tus dupa care am dat un strat subtire de lac. A urmat pictura -asezarea culorilor in cantitati mai mici(detaliile ) si la sfarsit zonele mai ample si fondul (foita de aur) :





 Detalii despre cursul de bricolaj gasiti aici.

ATELIER CRISTIAN SCUTARU  Str. Tudor Arghezi nr. 13, Sector 2 Bucuresti langa Ambasada Americii.

Pentru mai multe detalii si intrebari suplimentare nu ezitati sa ne contactati la:

Tel: 0740363925 sau crsscutaru@yahoo.com

Va asteptam cu drag!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESEN IN CREION

LUMEA SUBACVATICA

DESEN IN CARBUNE -Incepatori