CURSURI DE PICTURA

Modulul intitulat "curs de pictura pentru incepatori " ce se desfasoara la Atelier Cristian Scutaru, a inceput acum ceva timp asa ca in cele urmeaza va voi prezenta realizarile cursantilor.
 In a VI-a  si a VII-a sedinta s-a facut o prezentare a cursului dupa care a urmat lectia de pictura : acrilic pe hartie -tema natura moarta. Am inceput cu desen, am paginat obiectele in foaie le-am masurat si desenat, dupa care am inceput sa coloram obiectele si incercam sa urmarim umbra si lumina pe obiecte .Un lucru nou pentru cursanti a fost si intelegerea culorilor si transpunerea lor pe hartie.In sedinta a VII-a am conturat obiectele  si am pus blicurile finale .Lucrarile sunt mai bune dect ma asteptam  :



Ramona

Cristi


Liviu


Cristi


Ramona


ATELIER CRISTIAN SCUTARU  Str. Tudor Arghezi nr. 13, Sector 2 Bucuresti langa Ambasada Americii cursul se desfasoara in fiecare zi a saptamanii de la orele 19 la 21.
Pentru mai multe detalii si intrebari suplimentare nu ezitati sa ne contactati la:

Tel: 0740363925 sau crsscutaru@yahoo.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESEN IN CREION

LUMEA SUBACVATICA

DESEN IN CARBUNE -Incepatori