CURSURI DE GRAFICA III

Cursuri de vara pentru copii sedinta a-VII-a.
  Asa cum v-am spus voi continua sirul povestirilor despre cursule de pictura pentru copii desfasurate in cadrul Atelier Cristian Scutaru.In sedinta a-VII-a au intrat in luna graficii unde vor experimenta si invata noi tehnici .S-a facut o prezentare a cursului dupa care a urmat lectia de grafica :colaj cu ajutorul unor imagini din reviste sau carti -tema -peisaj inspirat din lumea subacvatica sau din jungla sau din imaginatie . Am invatat sa dam frau liber imaginatiei ajutati de tehnica colajului dar si sa avem rabdare sa compunem imagini noi prin suprapunerea unor fragmente , ne-am inpirat putin arta colajului sec. XXI ..Dupa ce am realizat o scita de idee am trecut la decupat sau rupt si apoi lipit .Lucrarile sunt geniale :


Valentin 9 ani



Tudor 6 ani

Mihai 8 ani

V-am scris o definitie a colajului pentru care nu au inteles bine :
COLÁJ ~e n. Procedeu în arta modernă care constă în compunerea unui tablou prin lipirea a unor elemente eterogene, în scopul obtinerii unui efect de ansamblu. /collage
 
Noi grupe din septembrie  la  :ATELIER Cristian Scutaru Str. Tudor Arghezi nr. 13, Sector 2 Bucuresti langa Ambasada Americii
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati :crsscutaru@yahoo.com , tel 0740363925 sau 0721615501 Cursul se desfasoara sambata de la 10 la 12.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESEN IN CREION

LUMEA SUBACVATICA

DESEN IN CARBUNE -Incepatori